Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Emilia Eriksson är Årets rookie

INHOUSEGALAN 2018. "En ung ledare som har gett begreppet digital innovation en ny innebörd".

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 24 Oktober 2018, 19:21
Uppdaterad: 24 Oktober 2018, 19:21

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Bild 1/2  

Emilia Eriksson på The We Select Company utses till Årets rookie på Inhousegalan. 

Juryns motivering lyder:

"Benämning “rookie” ges till en person som är ny i ett yrke eller jobbar sitt första år i branschen. Årets rookie må ha varit ny i sin bransch men lyckades skapa så stora förändringar att hens arbete kommit att definiera en hel bransch. Fler än 100 av Sveriges 200 största företag kan idag tacka hen för ett nytt arbetssätt och hens modell har även letat sig ut internationellt. Utan någon branscherfarenhet, men med en orubblig tro på digital marknadsföring, lyckades hen skapa stora och mätbara förändringar. Hen är en ung ledare som har gett begreppet digital innovation en ny innebörd. Årets rookie 2018 går till Emilia Eriksson, 24 år, Marketing Manager på The We Select Company AB!"

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.