Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag06.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Därför måste annonsörer se över utbudsreklamen i mobilen

Publicerad: 12 September 2019, 08:14

”Undvik att göra tråkig reklam så kommer effekten att bli bättre”, säger Thomas Asserholt, vice vd på Keymobile.

Publiken är mer mottaglig för mobilreklam i dag än för fyra år sedan. Till och med de utskällda fullskärmsannonserna ökar i popularitet. Men är det för att reklamen blivit bättre – eller för att vi vant oss? Thomas Asserholt, vice vd på Keymobile som ligger bakom undersökningen, berättar om sina slutsatser.


Ämnen i artikeln:

Reklam

För fyra år sedan gjorde mobilannonsbolaget Keymobile en undersökning i vilken de tittade på hur mobilreklam tas emot av publiken. Nu har det blivit dags igen. Frågorna i 2019

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Reklam

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.