Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 12 september 2019, 08:14
”Undvik att göra tråkig reklam så kommer effekten att bli bättre”, säger Thomas Asserholt, vice vd på Keymobile.
Publiken är mer mottaglig för mobilreklam i dag än för fyra år sedan. Till och med de utskällda fullskärmsannonserna ökar i popularitet. Men är det för att reklamen blivit bättre – eller för att vi vant oss? Thomas Asserholt, vice vd på Keymobile som ligger bakom undersökningen, berättar om sina slutsatser.
Ämnen i artikeln:
ReklamFör fyra år sedan gjorde mobilannonsbolaget Keymobile en undersökning i vilken de tittade på hur mobilreklam tas emot av publiken. Nu har det blivit dags igen. Frågorna i 2019
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Reklam