Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Marknadsföring

Dagens Media är mediepartner till Stockholm Media Week

Stockholm Media Week presenterar årets huvudsponsorer. Samtidigt står det klart att Dagens Media blir mediepartner.

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@dagensmedia.se


Publicerad: 06 December 2018, 10:20

Ämnen i artikeln:

Dagens IndustriSveriges MediebyråerJCDecauxStockholm Media Week

Huvudsponsorer för Sveriges Mediebyråers årliga evenemang Stockholm Media Week är nu klara för 2019. 

Det blir Dagens Industri, Expressen, JCDecaux och Rix FM som kommer utgöra sponsorskaran, medan Dagens Media blir mediepartner. 

JCDecaux och Rix FM är nya sponsorer för året. 

– Våra huvudsponsorer är de som gör det möjligt för oss att genomföra Stockholm Media Week, som vi arrangerar för att utveckla och driva vår bransch framåt. Med DI, Expressen, JCDecaux och Rix FM har vi en fortsatt mycket stark sponsorkvartett och som tillsammans representerar en bredd inom branschen. Vi ser fram emot ett spännande samarbete och år, säger Staffan Slörner, vd på Sveriges Mediebyråer, i ett pressmeddelande. 

Nästa år arrangeras Stockholm Media Week för 15:e året i rad. Evenemanget äger rum den 8 – 9 maj på China Teatern i Stockholm. 

Under dagarna möts stora delar av annonsörs- och mediebranschen för att inspireras och diskutera möjligheter och utmaningar i branschen samt annonsörernas, byråernas och mediernas utveckling i både nutid, närtid och framtid. 

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.