tisdag6 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Branschveteranernas nya byrånisch – medieköp för inhouse

Publicerad: 4 maj 2020, 10:08

Kenneth Danielsson beskriver den nya byrån som en utmanarbyrå.

Foto: Janne Næss

Kenneth Danielssons och Jens Welins nya byrå vänder sig till annonsörer som själva vill köpa media. ”Vi tror att det behövs en neutral slags 'speaking partner'”, säger Group M:s förre vd Kenneth Danielsson.

Ämnen i artikeln:

Inhouse

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Kenneth Danielsson, tidigare vd för Group M och Mindshare, startar tillsammans med Nord DDB:s Jens Welin, Publicis Medias Sonja Böttcher och Sara Forssberg, i dag konsult på Aller media, den

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev