Marknadsföring
Branschveteranernas nya byrånisch – medieköp för inhouse
Publicerad: 4 maj 2020, 10:08
Kenneth Danielsson beskriver den nya byrån som en utmanarbyrå.
Foto: Janne Næss
Kenneth Danielssons och Jens Welins nya byrå vänder sig till annonsörer som själva vill köpa media. ”Vi tror att det behövs en neutral slags 'speaking partner'”, säger Group M:s förre vd Kenneth Danielsson.
Ämnen i artikeln:
InhouseKenneth Danielsson, tidigare vd för Group M och Mindshare, startar tillsammans med Nord DDB:s Jens Welin, Publicis Medias Sonja Böttcher och Sara Forssberg, i dag konsult på Aller media, den
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.