Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 23 april 2020, 11:30
Så här i coronatider satsar Folkspel, Betsson och Renault främst digitalt, berättar Robin Olenius (Betsson), Karin Lyrborn (Renault) och Henrik Lindroth (Folkspel).
DEL 7. Coronapandemin får Betsson att se över budskapen i sin marknadsföring och på Renault och Folkspel justeras medieinvesteringarna mot socialt och digitalt.
Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i hög grad mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.