Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Marknadsföring

Betsson: ”Vi lägger om budskapen”

Publicerad: 23 April 2020, 11:30

Så här i coronatider satsar Folkspel, Betsson och Renault främst digitalt, berättar Robin Olenius (Betsson), Karin Lyrborn (Renault) och Henrik Lindroth (Folkspel).

DEL 7. Coronapandemin får Betsson att se över budskapen i sin marknadsföring och på Renault och Folkspel justeras medieinvesteringarna mot socialt och digitalt.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetBetssonRenault

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i hög grad mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

coronavirusetBetssonRenault

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.