Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

”Årets Säljorganisation” är...

Publicerad: 15 september 2022, 15:19

Vinnarna av ”Årets Säljorganisation” i Stockholm Media Award 2022.

Foto: Anna Hållams

Eftermiddagen på Space Arena kröntes av prisutdelningen i kategorin ”Årets Säljorganisation” i Stockholm Media Award.


Ämnen i artikeln:

Stockholm Media AwardStockholm Media WeekSveriges MediebyråerNyheter

Kampen stod mellan fem säljorganisationer om att få titulera sig ”Årets Säljorganisation”: Schibsted, Tiktok, Ocean Outdoor, Aller Media och JCDecaux.

Och JCDecaux drog det längsta strået.

Motiveringen lyder: ”Med stort engagemang, hög servicegrad och lyhördhet så agerar den här slimmade säljorganisationen både snabbt och proaktivt för att finna kundanpassade lösningar. Det gör man med utgångspunkt i varje kunds unika situation och målsättningar. Att ställa om och genomföra produkt- och nyhetspresentationer ute på stan visar på ett framåtlutat och situationsanpassat sätt att vilja driva affärsrelationerna framåt. Dessutom går dom från ord till handling i miljöfrågan”. 

2021 gick priset till Bonnier News.

Tidigare på torsdagen har vinnarna av ”Årets Kampanj”, ”Årets Branschpersonlighet” och ”Årets Annonsör” delats ut.

Madeleine Nilsson

Redaktör och reporter

madeleine.nilsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev