Marknadsföring
”Årets Säljorganisation” är...
Publicerad: 15 september 2022, 15:19
Vinnarna av ”Årets Säljorganisation” i Stockholm Media Award 2022. Foto: Anna Hållams
Eftermiddagen på Space Arena kröntes av prisutdelningen i kategorin ”Årets Säljorganisation” i Stockholm Media Award.
Kampen stod mellan fem säljorganisationer om att få titulera sig ”Årets Säljorganisation”: Schibsted, Tiktok, Ocean Outdoor, Aller Media och JCDecaux.
Och JCDecaux drog det längsta strået.
Motiveringen lyder: ”Med stort engagemang, hög servicegrad och lyhördhet så agerar den här slimmade säljorganisationen både snabbt och proaktivt för att finna kundanpassade lösningar. Det gör man med utgångspunkt i varje kunds unika situation och målsättningar. Att ställa om och genomföra produkt- och nyhetspresentationer ute på stan visar på ett framåtlutat och situationsanpassat sätt att vilja driva affärsrelationerna framåt. Dessutom går dom från ord till handling i miljöfrågan”.
2021 gick priset till Bonnier News.
Tidigare på torsdagen har vinnarna av ”Årets Kampanj”, ”Årets Branschpersonlighet” och ”Årets Annonsör” delats ut.