Marknadsföring
Annonsörerna om nya året: ”Fokus på ökad precision”
Publicerad: 11 december 2019, 14:12
Per Carleö, Volvo, Oscar Hyléen, Bynk, Camilla Everberg, Elgiganten, Jonas Lundqvist, Tele2 samt Lisa Palm Danielsson, McDonalds.
Del 4 av 6. Sveriges största annonsörer delar med sig av sina strategier för år 2020. Ökad precision, digitala medieköp och growth är några av satsningsområdena som nämns när Volvo, Bynk, Elgiganten, Tele2 och McDonalds framtidsspanar.
Snart går vi in i ett nytt decennium. Nya tider innebär nya utmaningar för annonsörerna. Hur ser strategierna ut framåt? Och hur påverkas marknadsföringsbudgeten? Dagens Media har ställt frågan till
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.