Få hela storyn
Starta din prenumeration
Marknadsföring
Publicerad: 11 December 2019, 14:12
Per Carleö, Volvo, Oscar Hyléen, Bynk, Camilla Everberg, Elgiganten, Jonas Lundqvist, Tele2 samt Lisa Palm Danielsson, McDonalds.
Del 4 av 6. Sveriges största annonsörer delar med sig av sina strategier för år 2020. Ökad precision, digitala medieköp och growth är några av satsningsområdena som nämns när Volvo, Bynk, Elgiganten, Tele2 och McDonalds framtidsspanar.
Snart går vi in i ett nytt decennium. Nya tider innebär nya utmaningar för annonsörerna. Hur ser strategierna ut framåt? Och hur påverkas marknadsföringsbudgeten? Dagens Media har ställt frågan till
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.