torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Annonsörerna om nya året: ”Fokus på ökad precision”

Publicerad: 11 december 2019, 14:12

Per Carleö, Volvo, Oscar Hyléen, Bynk, Camilla Everberg, Elgiganten, Jonas Lundqvist, Tele2 samt Lisa Palm Danielsson, McDonalds.

Del 4 av 6. Sveriges största annonsörer delar med sig av sina strategier för år 2020. Ökad precision, digitala medieköp och growth är några av satsningsområdena som nämns när Volvo, Bynk, Elgiganten, Tele2 och McDonalds framtidsspanar.

Ämnen i artikeln:

VolvoMcDonaldsElgigantenTele2

Linnéa Kihlström

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se


Snart går vi in i ett nytt decennium. Nya tider innebär nya utmaningar för annonsörerna. Hur ser strategierna ut framåt? Och hur påverkas marknadsföringsbudgeten? Dagens Media har ställt frågan till

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev