Marknadsföring
Annonsexperternas råd: Så ska du tänka om du måste kapa i marknadsföringsbudgeten
Publicerad: 31 januari 2023, 06:44
Foto: Pressbild Mcdonalds/Pressbild Sveriges Annonsörer/Pressbild Jessica Gow/TT/sefa ozel
Hanna Riberdahl, Josefin Lundmark och Staffan Ekstam har alla en gedigen bakgrund inom marknadsföring och kött på benen när det kommer till att styra över en marknadsföringsbudget när ekonomin svajar. Marknadsföringsexperterna om: ✓Lärdomarna från förra lågkonjunkturen ✓Hur du bör agera vid besparingskrav ✓Vikten av underbyggda argument ✓De vinnande strategierna.
Ämnen i artikeln:
ICAMcDonaldsSveriges AnnonsörerHanna RiberdahlDigitala temaveckorTema: Mediebranschen i lågkonjunkturToppnyheter förmiddagHanna Riberdahl, vd för Sveriges Annonsörer, var med när marknaden störtdök förra gången efter att den amerikanska investmentbanken Lehman Brothers gick i konkurs i september 2008.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.