tisdag28 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Marknadsföring

Annonsexperternas råd: Så ska du tänka om du måste kapa i marknadsföringsbudgeten

Publicerad: 31 januari 2023, 06:44

Foto: Pressbild Mcdonalds/Pressbild Sveriges Annonsörer/Pressbild Jessica Gow/TT/sefa ozel

Hanna Riberdahl, Josefin Lundmark och Staffan Ekstam har alla en gedigen bakgrund inom marknadsföring och kött på benen när det kommer till att styra över en marknadsföringsbudget när ekonomin svajar. Marknadsföringsexperterna om: ✓Lärdomarna från förra lågkonjunkturen ✓Hur du bör agera vid besparingskrav ✓Vikten av underbyggda argument ✓De vinnande strategierna.

Ämnen i artikeln:

ICAMcDonaldsSveriges AnnonsörerHanna RiberdahlDigitala temaveckorTema: Mediebranschen i lågkonjunkturToppnyheter förmiddag

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Hanna Riberdahl, vd för Sveriges Annonsörer, var med när marknaden störtdök förra gången efter att den amerikanska investmentbanken Lehman Brothers gick i konkurs i september 2008. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev