Lars Axelsson byter roll – blir varumärkeansvarig på Telia

2017-12-07 15:43  
Lars Axelsson är marknadsdirektör för Telia Sverige.

Anne Gro Gulla, tidigare varumärkesansvarig för Telia, byter roll med Lars Axelsson och tar över hans tidigare roll som marknadschef.

Lars Axelsson har jobbat som marknadschef på Telia sedan 2015. Nu byter han roll med Anna Gro Gulla och blir varumärkeschef på Telia Company.

Lars Laxen Axelsson har sedan 2015 lett förändringen av Telias marknadskommunikation och hans kreativa och strategiska kompetens kommer att vara till stor nytta i arbetet med att ta koncernens varumärkesplattform till nästa nivå, skriver Telia i ett pressmeddelande.

Hélène Barnekow, vd Telia Sverige, säger i pressmeddelandet. 

– Anne Gro Gulla kommer att vara ett viktigt tillskott i att fullfölja arbetet med vår nya marknadsorganisation och marknadsstrategi samt förstärka Telias position ytterligare på den svenska marknaden, den största inom hela koncernen.

Dagens Media har sökt Lars Axelsson för en kommentar.

Alex Hartelius

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt