Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Zoégas kampanjar på centralstationer

Publicerad: 18 Februari 2014, 13:47
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:47

Zoégas åker på Sverigeturné när vinnarna i EDSDA ska visas upp på tre centralstationer i Sverige.


Ämnen i artikeln:

Jernhusen Media

I slutet på februari visas vinnarna av inredningstävlingen Elle Decoration Swedish Design Awards (EDSDA) upp på centralstationerna i Malmö, Göteborg och Stockholm. Besökare av eventet kan prova kaffe, lyssna på intervjuer med pristagarna och tävla om inredning via Instagram.

”Zoégas – För ett smakfullare liv”, som utvecklades av reklambyrån DDB, lanserades 2013.

I årets kampanj, där Zoégas visar upp vinnarna i EDSDA, kommer tolv av fjorton vinnande bidrag finnas i Zoégas kaffelounge på de respektive stationerna.

Jernhusen Media, som äger reklamrättigheterna på stationerna, är nöjda med samarbetet.

– Vi är mycket stolta att Zoégas vill dela med sig av eliten inom svensk design till våra besökare och resenärer, säger Regina Pettersson, säljchef på Jernhusen Media, i ett pressmeddelande.

Sverigeturnén inleds på Malmö Centralstation den 19 februari och avslutas i Stockholm den 24 och 25.

– Hem och inredning ligger många varmt om hjärtat. Därför samarbetar vi med Elle Decoration. Vi vill att fler ska prova Zoégas och genom vår Sverigeturné får vi möjlighet att bjuda på en nyhet, säger Cathrine Ossborn, marknadschef på Zoégas, i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Kund: Cathrine Ossborn, Zoégas

Eventkoncept och koordination: Nick Bauer & Nore Torbiörnsson at Mediacom Beyond Advertising

Eventbyrå: Malin Öberg och Christoffer Ramfors, Minnesota

Media Account Director: Ingela Urholm, Mediacom

Media Planning & Buying: Tess Forss-Isaksson, Mediacom

Produkter från Jernhusen Media: Eventytor 24 - 50 kvm, Malmö, Göteborg och Stockholms Centralstationer

Pär Ullrich


Ämnen i artikeln:

Jernhusen Media

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev