Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Zlatan och Dragomir driver med manliga stereotyper

Zlatan Ibrahimovic och Dragomir Mrsic visar fram sina mjuka sidor i Bethards nya reklamfilm.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se


Publicerad: 27 Mars 2018, 13:18
Uppdaterad: 27 Mars 2018, 13:43

Ämnen i artikeln:

Zlatan

Zlatan i reklamfilmen "Bethard, be soft"Foto: Bethard

Tidigare i dag kunde Dagens Media berätta om Zlatan Ibrahimovics nya samarbete med bettingbolaget Bethard, som enligt Breakit ska vara värd 80-100 miljoner kronor. Fotbollsstjärnan är både delägare och aktiv ambassadör för varumärket. Nu har den första reklamfilmen kommit, där Zlatan Ibrahimovic och Dragomir Mrsic driver med manliga stereotyper, och går från macho råskinn till mysigt kafferep. Bet hard, be soft – är budskapet.

Se filmen här ovan.

Ämnen i artikeln:

Zlatan

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.