Gå direkt till textinnehållet

Zlatan och Dragomir driver med manliga stereotyper

Zlatan i reklamfilmen "Bethard, be soft"Foto: Bethard

Zlatan Ibrahimovic och Dragomir Mrsic visar fram sina mjuka sidor i Bethards nya reklamfilm.

Tidigare i dag kunde Dagens Media berätta om Zlatan Ibrahimovics nya samarbete med bettingbolaget Bethard, som enligt Breakit ska vara värd 80-100 miljoner kronor. Fotbollsstjärnan är både delägare och aktiv ambassadör för varumärket. Nu har den första reklamfilmen kommit, där Zlatan Ibrahimovic och Dragomir Mrsic driver med manliga stereotyper, och går från macho råskinn till mysigt kafferep. Bet hard, be soft – är budskapet.

Se filmen här ovan.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

Publicerad 2018-03-27 13.18Uppdaterad 2018-03-27 13.43

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: