Zlatan och Dragomir driver med manliga stereotyper

2018-03-27 15:18  

Zlatan Ibrahimovic och Dragomir Mrsic visar fram sina mjuka sidor i Bethards nya reklamfilm.

Tidigare i dag kunde Dagens Media berätta om Zlatan Ibrahimovics nya samarbete med bettingbolaget Bethard, som enligt Breakit ska vara värd 80-100 miljoner kronor. Fotbollsstjärnan är både delägare och aktiv ambassadör för varumärket. Nu har den första reklamfilmen kommit, där Zlatan Ibrahimovic och Dragomir Mrsic driver med manliga stereotyper, och går från macho råskinn till mysigt kafferep. Bet hard, be soft – är budskapet.

Se filmen här ovan.

Janne Naess

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt