Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

VVS-kåren visar rörmokarrumpan

Publicerad: 30 januari 2013, 09:31
Uppdaterad: 6 december 2015, 13:57

VVS-kåren visar sitt "ansikte utåt" i en ny kampanj. "Kalsongerna tar tillvara mobila reklamytor", säger Magnus Abelin, copy på Falck & Co.


Ämnen i artikeln:

Falck Co

"Rörmokarrumpan" är ett känt begrepp som Falck & Co tar fasta på i sin nya kampanj för VVS-kedjan Bad&Värme.

Genom att förse de 500 VVS-hantverkarna med profilerade kalsonger och på så sätt visa deras "ansikte utåt" hoppas man förstärka deras erbjudande.

– Med kalsongerna tar vi tillvara på 500 mobila reklamytor, vilka ingen i målgruppen lär missa, säger Magnus Abelin.

Helen Preutz

Ämnen i artikeln:

Falck Co

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.