Volt skapar höstkampanj åt Mood-gallerian

Mood Stockholms nya kampanj kommer bland annat att gå i tunnelbanan.

Kampanjen, som tagits fram av Volt, lyfter olika butiker och restauranger i Mood Stockholm.

– Mood Stockholm ska vara en njutningsfull plats för dygnets alla vakna timmar, till oss kan du komma för att ha det bra, äta något gott tillsammans med någon eller i sällskap av dig själv, eller varför inte för att förälska dig i höstens mode. Med höstens kampanj vill vi på ett lekfullt sätt visa varför du ska komma till Mood Stockholm och lyfta vårt utbud, säger Karin Lagerqvist, marknadschef för Mood Stockholm, i ett pressmeddelande.

Höstkampanjen har tagits fram av Volt och går förutom i Stockholms tunnelbana även på spårvagnar, fasadvepor samt i print och online.

Dante Thomsen

Publicerad 2014-09-16 06.37Uppdaterad 2015-12-06 12.28

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: