Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Volt skapar höstkampanj åt Mood-gallerian

Mood Stockholms nya kampanj kommer bland annat att gå i tunnelbanan.

Dante Thomsen


Publicerad: 16 September 2014, 06:37
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:28

Ämnen i artikeln:

Volt

Kampanjen, som tagits fram av Volt, lyfter olika butiker och restauranger i Mood Stockholm.

– Mood Stockholm ska vara en njutningsfull plats för dygnets alla vakna timmar, till oss kan du komma för att ha det bra, äta något gott tillsammans med någon eller i sällskap av dig själv, eller varför inte för att förälska dig i höstens mode. Med höstens kampanj vill vi på ett lekfullt sätt visa varför du ska komma till Mood Stockholm och lyfta vårt utbud, säger Karin Lagerqvist, marknadschef för Mood Stockholm, i ett pressmeddelande.

Höstkampanjen har tagits fram av Volt och går förutom i Stockholms tunnelbana även på spårvagnar, fasadvepor samt i print och online.

Ämnen i artikeln:

Volt

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.