Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Volt marknadsför Röhnisch - lanserar ny varumärkesstrategi

Volt lanserar Röhnisch vår- och sommarkollektion.

Andreas Gabrielsson

andreas.gabrielsson@dagensmedia.se


Publicerad: 12 Februari 2015, 05:05
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:14

Ämnen i artikeln:

Volt

Det var för ett år sedan som reklambyrån Volt började samarbeta med det svenska sportmärket Röhnisch.

– Tillsammans med ledningsgruppen på Röhnisch har vi arbetat fram en ny varumärkesstrategi som kommer att synas i media i månadsskiftet juni-augusti, säger Ursula Borg, projektledare på Volt, till Dagens Media.

Volt fick även i uppdrag att lansera Röhnisch vår- och sommarkollektion 2015. Kampanjen tillsammans med Röhnisch är den första gemensamma kampanjen signerad Volt.

– Vi har också redan börjat producera en kampanj för hösten, men den kommer vi förhoppningsvis att kunna jobba om så den passar in i det nya koncept vi har tagit fram tillsammans med Röhnisch, säger Ursula Borg.

Ämnen i artikeln:

Volt

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.