Volt marknadsför Röhnisch - lanserar ny varumärkesstrategi

Volt lanserar Röhnisch vår- och sommarkollektion.

Det var för ett år sedan som reklambyrån Volt började samarbeta med det svenska sportmärket Röhnisch.

– Tillsammans med ledningsgruppen på Röhnisch har vi arbetat fram en ny varumärkesstrategi som kommer att synas i media i månadsskiftet juni-augusti, säger Ursula Borg, projektledare på Volt, till Dagens Media.

Volt fick även i uppdrag att lansera Röhnisch vår- och sommarkollektion 2015. Kampanjen tillsammans med Röhnisch är den första gemensamma kampanjen signerad Volt.

– Vi har också redan börjat producera en kampanj för hösten, men den kommer vi förhoppningsvis att kunna jobba om så den passar in i det nya koncept vi har tagit fram tillsammans med Röhnisch, säger Ursula Borg.

Publicerad 2015-02-12 05.05Uppdaterad 2015-12-06 12.14

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: