Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Volt gör Guldäggskampanjen 2016

Det blir reklambyrån Volt som får göra Guldäggskampanjen nästa år.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Publicerad: 15 Oktober 2015, 12:31
Uppdaterad: 06 December 2015, 20:25

Ämnen i artikeln:

VoltGuldägget

Årets Guldäggskampanj, som gjordes av Volontaire, fick mycket uppmärksamhet då de valde att lyfta frågan om vilka som får synas i reklam via initiativet #vemsyns. Nästa år har turen kommit till Volt.

– Volt är en byrå med mycket tävlingserfarenhet som i vår tog hem sitt första Guldägg, det gick inte att ta miste på deras glädje och stolthet över denna vinst. En glädje och ett engagemang som de tar med sig in detta projekt. Vi ser verkligen fram emot vårt samarbete med Volt, säger Maja Siösteen, projektledare för Guldägget, i ett pressmeddelande.

Kampanjen ska lanseras innan årsskiftet och kommer att synas under våren, inför reklamtävlingen Guldägget som äger rum den 20 april. Den sista dagen att lämna in sitt bidrag är den 9 december.

 

Ämnen i artikeln:

VoltGuldägget

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.