Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Volkswagen gör podcast i bilen

I kampanjen "Idéer på väg" görs bilen om till mötesrum, där experter diskuterar tre utvalda ämnen.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se


Publicerad: 10 Juni 2016, 08:40
Uppdaterad: 10 Juni 2016, 08:42

Ämnen i artikeln:

VolkswagenKampanjPodcast

Volkswagen Sverige lanserar sin nya Tiguan med kampanjen "Idéer på väg".

Konceptet utgår ifrån att man får nya intryck, tankar och ideér när man rör sig framåt. Tre nya Tiguan blir i kampanjen mötesrum för personer med olika bakgrund som diskuterar utvalda ämnen, i podcast och vodcast-format.

Bilarna har fått benämningarna: Staden, undret och tiden.

I "Staden-bilen" handlar det om hur staden kan utformas och utvecklas för att vi på ett bättre sätt ska kunna leva och arbeta i den.

I den sitter arkitekturjournalisten Mark Isitt, Charlotte Karlsson som är grundare av runday.se, Fredrik Lindberg som är vd på Glommen & Lindberg och arkitekten  Karolina Keyzer.

I "Undret-bilen" diskuteras de svenska undren inom musik, mode och spel och vad nästa stora under kan handla om. I den diskuterar artisten Maja Francis, Johan Villner som är redaktör på Level och Robot, Grundare av Charity Shop Andreas Helmers samt Rodeos modeexpert Agnes Braunderhielm.

I den tredje bilen, "Tiden-bilen", kretsar samtalet kring våra kalendrar som blir allt mer fullbokade. I den sitter hjärnforskaren Katarina Gospic, Johan Norén som föreläser om utbrändhet, modeprofilen Emilia de Poret och entreprenören Anton Johansson.

 

Ämnen i artikeln:

VolkswagenKampanjPodcast

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.