Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 10 December 2020, 10:30
Ägaren Thomas Cook konkurs förra året blev starten på Vings arbete med en ny varumärkesidentitet.
Foto: Janne Næss + pressbild
Ving lanserar nytt varumärkeskoncept mitt under pågående kris och skruvar upp sina medieinvesteringar. ”Det är en balanserad mediemix av räckviddskanaler”, säger Claes Pellvik, marknadschef på Ving, till Dagens Media.
Ving skrotar den klassiska hjärtlogotypen i samband med att resebolaget lanserar en helt ny varumärkesidentitet framtagen av varumärkesbyrån Happy F&B. Hjärtat har i stället bytts ut till en våg och
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.