Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

tisdag11.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Ving rullar ut ny varumärkesidentitet – här är mediestrategin

Publicerad: 10 december 2020, 10:30

Ägaren Thomas Cook konkurs förra året blev starten på Vings arbete med en ny varumärkesidentitet.

Foto: Janne Næss + pressbild

Ving lanserar nytt varumärkeskoncept mitt under pågående kris och skruvar upp sina medieinvesteringar. ”Det är en balanserad mediemix av räckviddskanaler”, säger Claes Pellvik, marknadschef på Ving, till Dagens Media.


Ämnen i artikeln:

VingVizeumÅkestam Holst

Ving skrotar den klassiska hjärtlogotypen i samband med att resebolaget lanserar en helt ny varumärkesidentitet framtagen av varumärkesbyrån Happy F&B. Hjärtat har i stället bytts ut till en våg och

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

VingVizeumÅkestam Holst

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.