Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Värvets Kristoffer Triumf samarbetar med Brothers

Publicerad: 8 Oktober 2013, 10:29
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:31

Klädeskedjan kommer i höst anordna quizkvällar i sina butiker runt om i landet. Programledare för kvällarna blir Kristoffer Triumf.


Ämnen i artikeln:

Brothers

Intervjupodcasten Värvet och dess pappa Kristoffer Triumf kommer i höst att inleda ett omfattande samarbete med Brothers. Förutom Brothers sponsring av Värvet kommer Kristoffer Triumf dyka upp i elva olika Brothersbutiker landet runt för att leda quizkvällar.

– Vi är både stolta och glada över möjligheten att samarbeta med Kristoffer Triumf i den här kampanjen. Han är en person som står för kunskap, intresse och djupdykningar – vilket både avspeglas i den utmärkta podcasten Värvet och är värden som Brothers också tycker är viktiga, säger Sofia Björkman, marknadschef på JC/Brothers till Dagens Media och fortsätter:

– För oss är stil är så mycket mer än bara kläder. Stil är också kunskap, och vi vet att kunskap bygger ett djupare intresse hos vår målgrupp och skapar dessutom trygghet.

Bakom kampanjen står byrån Pool och första quizkvällen går av stapeln den 9 oktober. Vinnaren kan vinna en resa till Tokyo.

Dagens Media har sökt Kristoffer Triumf för en kommentar.

Produktion:

Arbetsgrupp Pool

Art Directors: Philip Arvidsson, PJ Lindqvist

Copy: Ulf Rönnbäck

Projektledare: Markus Wiklund Ferrer

Produktionsledning: Kristin Sköldebäck, Johanna Törnblom

 

Arbetsgrupp Brothers

Brand Manager: Kristofer Eidelöf

Marknadschef: Sofia Björkman

 

Programledare: Kristoffer Triumf

PR: Marit Woody

Produktionsbolag webb: Yours

Eventproduktion: Daniel Odelstad

Scenproduktion: Joann Tan

Gustav Thunander

Ämnen i artikeln:

Brothers

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.