Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 30 Augusti 2012, 13:01
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:13
Pressbyrån fortsätter sin make over-kampanj och i morgon tar butiken vid Sveavägen skepnad av en Spotifyaffär.
Tidigare i veckan har Pressbyrån vid Sveavägen bytt skepnad till butiker på tema Stadium, Triss, Polarn O. Pyret och Comviq. I morgon är det dags för Spotify.
Utöver att affären byter skepnad så kommer även flera artister att uppträda på plats för sina fans.
– Det är ett roligt sätt att illustrera Pressbyrån som en ny typ av musikaffär, och samtidigt visa bredden på musiken som finns att upptäcka i Spotify, säger Malin Cumzelius, pressansvarig för Spotify Sverige.
Kampanjen genomförs för att visa att presentkort för Spotify finns tillgängliga på Pressbyrån. Den som imorgon köper sitt presentkort på butiken vid Sveavägen kan också få det signerat av de olika artisterna.
Dessa artister uppträder:
Thomas Stenström
Lorentz & Sakarias
Mange Makers
Icona Pop
Elin Hanspers