Kampanjer
Välkänt ansikte gör comeback i Gina Tricot-kampanj
Publicerad: 5 september 2017, 07:57
Uppdaterad: 5 september 2017, 09:10
"Männen avgudade henne och hon blev alla tjejers girl crush" – så beskriver Gina Tricot modellen.
Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.
Gina Tricot fyller 20 år och för att uppmärksamma det gör modekedjans första ansikte utåt – Pernille Holmboe – comeback i en ny kampanj.
Förutom jubileumskampanjen kommer firandet även uppmärksammas med butiksevent, erbjudanden och tillbakablickar.
De flesta förknippar nog fortfarande varumärket med den norska modellen Pernille Holmboe och Gina Tricot håller inte inne med berömmet när de beskriver henne i ett pressmeddelande:
"Redan från start bländade hon omgivningen med sin förtrollande utstrålning, männen avgudade henne och hon blev alla tjejers girl crush, många var dessutom övertygade om att det var hon som var Gina".