Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Välkänt ansikte gör comeback i Gina Tricot-kampanj

"Männen avgudade henne och hon blev alla tjejers girl crush" – så beskriver Gina Tricot modellen.


Publicerad 2017-09-05 07:57
Uppdaterad 2017-09-05 09:10

Ämnen i artikeln:

Gina Tricot

Dela artikeln:

Gina Tricot fyller 20 år och för att uppmärksamma det gör modekedjans första ansikte utåt – Pernille Holmboe – comeback i en ny kampanj.

Förutom jubileumskampanjen kommer firandet även uppmärksammas med butiksevent, erbjudanden och tillbakablickar.

De flesta förknippar nog fortfarande varumärket med den norska modellen Pernille Holmboe och Gina Tricot håller inte inne med berömmet när de beskriver henne i ett pressmeddelande:

"Redan från start bländade hon omgivningen med sin förtrollande utstrålning, männen avgudade henne och hon blev alla tjejers girl crush, många var dessutom övertygade om att det var hon som var Gina". 

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.