Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag05.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Ur & Penn ger glans åt webbisod

Publicerad: 1 November 2013, 05:15
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:58

Genom att stajla skådisarna i "Elsas Värld" med rikligt med accessoarer hoppas Ur & Penn locka unga till butiken.


Som sponsor till TV3:s nya webbisod "Elsas Värld" får smyckeskedjan Ur & Penn möjlighet att visa sina produkter i serien.

– Alla medverkande bär våra klockor, smycken och accessoarer. Vissa är ganska knasigt stajlade. Med det här hoppas vi att även killar anammar stilen med stora halsband och örhängen, säger Clara Mattsson, varumärkeschef på Ur & Penn till Dagens Media.

I serien syns även Ur & Penns samarbete med modedesignern Bea Szenfeld. I ett avsnitt får huvudkaraktären Elsa i uppdrag att bevaka modedesignern Bea Szenfelds visning som ägde rum i Stockholm i augusti.

– Vi kombinerar verklighet med fiktion på ett roligt sätt.

Samarbetet med TV3 är ett led i Ur & Penns satsning på mer på pr-aktiviteter och sociala medier.

– Vanlig, traditionell reklam biter inte på den yngre målgruppen.

Helen Preutz

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.