Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Tydlig idé ledde till seger

Publicerad: 20 Juni 2013, 13:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:42

I dagens match i DN Reklamcupen tog Åkestam Holst hem segern mot Lite Attention.


Ämnen i artikeln:

Viking LineDN reklamcupenÅkestam Holst

Tidigare i dag presenterade Dagens Media uppställningen för dagens match i DN Reklamcupen. Nu står det klart att Åkestam Holst tog hem segern mot Lite Attention med sju juryröster mot en.

Folket röstade dock än en gång på motståndaren och slutresultatet blev alltså 8–2.

Den vinnande kampanjen för kunden Viking Line uppskattades av juryn för sin tydlighet.

– En självklar idé. Såna är svåra att komma på, säger Anders Hegerfors på Forsman & Bodenfors i ett pressmeddelande.

Nästa match går på tisdag då SmåA möter Kärnhuset.

Helen Preutz


Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.