lördag23 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Twilfit tar ut bh:n

Publicerad: 23 maj 2014, 04:45

För första gången på två år går Twilfit utomhus i en kampanj.

Ämnen i artikeln:

TwilfitKampanj

PU

Pär Ullrich


Målet med utomhuskampanjen, som är rikstäckande, är att lyfta fram Twilfits bh-fokus och det breda sortimentet av storlekarna a till g.

– Vi har inte kört utomhus på cirka två år, och nu när vi fick en lucka kände vi att det var kul att gå ut lite större. Vi har valt att fokusera mycket på just bh nu, det har fungerat bra och vi ville ge det en extra knuff, säger Göran Broberg, cd på Twilfit, till Dagens Media och fortsätter:

– Vi har fått jättefin respons. Kampanjen hänger även ihop med vår badkampanj som har lanserats tidigare, och många av storlekarna finns även i badmodell, vilket är ganska ovanligt.

Kampanjen, som är gjord i samarbete med mediebyrån TBS, är en av Twilfits största utomhus, och går med huvudfokus i Stockholm, Göteborg och Malmö, samt följs upp i olika digitala kanaler.

Igår, den 22 maj, öppnade Twilfit sin 54:e butik i Sverige, i Kristianstad.

Arbetsgrupp:

Göran Broberg CD , Lindalisa Carlsson AD, Robert Rydberg Stylist, Peter Anderson Hår, Linkdetails, Boe Marion Fotografer, Louise Uggla Original.

Produktionsledning Mia Zethraeus. Mediabyrå TBS

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev