Kampanjer
Twilfit tar sikte på passformen
Publicerad: 16 maj 2012, 10:18
I Svenssons första kampanj för underklädeskedjan Twilfit står passformen i fokus.
Inför sommarsäsongen går Twilfit ut i en badmodekampanj centrerad kring valfrihet och passform.
Kampanjen ska belysa att allt badmode från Twilfit går att köpa i underklädeskedjans webshop, där kunderna kan kombinera bikinis efter eget tycke och smak.
– Twilfit är unika som kan erbjuda kvinnor kupstorlekar som finns ända upp till 90 F. Köper du en baddräkt eller bikini på Twilfit kan du vara säker på att den passar, säger Tomas Svensson, ad och strateg på Svensson, i ett pressmeddelande.
Kampanjen kommer att synas på stortavlor utomhus och i tunnelbana, som printannonsering, på webb och som butiksmaterial.
Arbetsgrupp
Uppdragsgivare: Marie Thorslund, marknadschef på Twilfit
Svensson:
Projektledare: Mirja Kais
Planner: Anna Hjalmarsson
Produktionsledare: Victoria Fernandez
Ad: Tomas Svensson
Copy: Karin Drangel
Fotograf: Karolina Henke, Skarp Agentur