Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Twilfit tar sikte på passformen

I Svenssons första kampanj för underklädeskedjan Twilfit står passformen i fokus.


Publicerad 2012-05-16 10:18
Uppdaterad 2015-12-06 14:22

Ämnen i artikeln:

Twilfit

Dela artikeln:

Inför sommarsäsongen går Twilfit ut i en badmodekampanj centrerad kring valfrihet och passform.

Kampanjen ska belysa att allt badmode från Twilfit går att köpa i underklädeskedjans webshop, där kunderna kan kombinera bikinis efter eget tycke och smak.

– Twilfit är unika som kan erbjuda kvinnor kupstorlekar som finns ända upp till 90 F. Köper du en baddräkt eller bikini på Twilfit kan du vara säker på att den passar, säger Tomas Svensson, ad och strateg på Svensson, i ett pressmeddelande.

Kampanjen kommer att synas på stortavlor utomhus och i tunnelbana, som printannonsering, på webb och som butiksmaterial.

Arbetsgrupp

Uppdragsgivare: Marie Thorslund, marknadschef på Twilfit

Svensson:

Projektledare: Mirja Kais

Planner: Anna Hjalmarsson

Produktionsledare: Victoria Fernandez

Ad: Tomas Svensson

Copy: Karin Drangel

Fotograf: Karolina Henke, Skarp Agentur

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.