Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Två svenska vinnare i Gulltaggen

Publicerad: 30 April 2010, 06:21
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:52

Två svenska byråer kammade hem priser i norska tävlingen Gulltaggen som belönar digital marknadsföring.


Farfar vann guld i kategorin Best digital campaign – Nordic Challenge för sin enorma utomhusannons för Nokia. Samma skylt vann nyligen silver i Guldägget.

Forsman & Bodenfors vann ett silver, ett brons och två diplom i samma kategori. Silvret fick byrån för Ikeas Facebook-kampanj, bronset för SVT:s Dear Steve Jobs och de två diplomen fick man för Svenska Kyrkan och Tele2.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.