Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Två svenska bidrag på shortlist i Outdoor

Publicerad: 21 Juni 2010, 06:16
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:46

De svenska byråerna har tillsammans skickat in 37 bidrag i Outdoor. Två av dem har blivit nominerade.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2010

De två nominerade bidragen är Farfars jätteskylt för Nokia ”The World´s Biggest Signpost”, och DDB Stockholms ”Rolighetsteorin” för Volkswagen.

Totalt har 3822 bidrag skickats in till kategorin, varav 419 nu hamnat på shortlist.

Se hela nomineringslistan här till höger.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2010

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.