Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Två svenska bidrag på shortlist i Outdoor

De svenska byråerna har tillsammans skickat in 37 bidrag i Outdoor. Två av dem har blivit nominerade.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 21 Juni 2010, 06:16
Uppdaterad: 06 December 2015, 15:46

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2010

De två nominerade bidragen är Farfars jätteskylt för Nokia ”The World´s Biggest Signpost”, och DDB Stockholms ”Rolighetsteorin” för Volkswagen.

Totalt har 3822 bidrag skickats in till kategorin, varav 419 nu hamnat på shortlist.

Se hela nomineringslistan här till höger.

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions 2010

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.