Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Tunga namn i juryn för 48h

Publicerad: 28 Januari 2014, 05:02
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:50

Leslie Marsden, Erik Modig och Tom Beckman. Det är några av namnen i årets upplaga av reklamtävlingen 48h:s jury.


Ämnen i artikeln:

48H

I 48h tävlar slumpmässigt ihopsatta lag från Sveriges reklam- och marknadsföringsutbildningar om att göra den bästa printannonsen för en ideell organisation.

Nu står det klart att det blir The Brand Unions vd Lars Axelsson som för tredje året i rad axlar rollen som juryordförande.

I juryn sitter också:

• Leslie Marsden – vd, Citypaketet

• Erik Modig – forskare och lärare, Handelshögskolan i Stockholm, samt bloggare på Dagens Media

• Malin Von Werder – grundare och cd, Garbergs Malmö

• Johan Eghammer – ad, Forsman & Bodenfors

• Tom Beckman – kreativt ansvarig och partner, Prime

• Tove Eriksen Hillblom – copywriter, DDB Stockholm

– Vi är väldigt stolta över årets jury. Det ska bli spännande att se vad de som grupp kommer att åstadkomma, säger 48h:s projektledare Peter Teigene i ett pressmeddelande.

Ytterligare en jurymedlem kommer att tas fram i samarbete med rekryteringsbyrån Triby. Målet är att den nionde juryplatsen ska gå till en ung talang. Här kan man söka till en plats i juryn.

48h går av stapeln den 20-22 mars.

Dante Thomsen


Ämnen i artikeln:

48H

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev