Få hela storyn
Starta din prenumeration
Kampanjer
Publicerad: 28 januari 2014, 05:02
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:50
Leslie Marsden, Erik Modig och Tom Beckman. Det är några av namnen i årets upplaga av reklamtävlingen 48h:s jury.
Ämnen i artikeln:
48HI 48h tävlar slumpmässigt ihopsatta lag från Sveriges reklam- och marknadsföringsutbildningar om att göra den bästa printannonsen för en ideell organisation.
Nu står det klart att det blir The Brand Unions vd Lars Axelsson som för tredje året i rad axlar rollen som juryordförande.
I juryn sitter också:
• Leslie Marsden – vd, Citypaketet
• Erik Modig – forskare och lärare, Handelshögskolan i Stockholm, samt bloggare på Dagens Media
• Malin Von Werder – grundare och cd, Garbergs Malmö
• Johan Eghammer – ad, Forsman & Bodenfors
• Tom Beckman – kreativt ansvarig och partner, Prime
• Tove Eriksen Hillblom – copywriter, DDB Stockholm
– Vi är väldigt stolta över årets jury. Det ska bli spännande att se vad de som grupp kommer att åstadkomma, säger 48h:s projektledare Peter Teigene i ett pressmeddelande.
Ytterligare en jurymedlem kommer att tas fram i samarbete med rekryteringsbyrån Triby. Målet är att den nionde juryplatsen ska gå till en ung talang. Här kan man söka till en plats i juryn.
48h går av stapeln den 20-22 mars.
Dante Thomsen
Ämnen i artikeln:
48H