torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Tui om livet efter corona: ”Vi kommer se en resepik”

Publicerad: 21 december 2020, 10:53

”Vi har en annan taktik i år”, säger Pom Ahnborg angående julhelgen. (Kampanjbild från Tuis nordiska kampanj som gick upp 28 september 2020) Foto: Tui

Mellandagarna är en av de största annonsperioderna för resebranschen, men i år ändrar Tui taktik. Marknads- och mediechefen Pom Ahnborg om: ✓ mediestrategin ✓ styrkan med inhouse ✓ medieköp i kristid.

Ämnen i artikeln:

TUIKampanj

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


När pandemin bröt ut i mars i Sverige tryckte Tui på pausknappen för all extern marknadsföring. Om bara någon vecka väntar en av resebranschens – i vanliga fall –

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev