Kampanjer
Tui kampanjar igen – så har pandemin påverkat kommunikationen
Publicerad: 25 oktober 2021, 11:07
Utomhusenhet från Tuis första kampanj som bygger på det nya konceptet ”Nya minnen väntar”. Pom Ahnborg, marknads- och mediechef på Tui.
Vad händer om? Det är ett scenario som nu är inbyggt i hela Tui, från den interna organisationen till den externa kommunikationen. Och nu sätter man fart på marknadsföringen igen. ”Det här är bara starten på det vi vill göra”, säger Pom Ahnborg, marknads- och mediechef på Tui.
I mars 2020 tvingades Tui, och många andra annonsörer, att dra i handbromsen. Sedan dess har researrangören varit försiktig i sin kommunikation och dessutom haft en minskad budget.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.