fredag22 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Torsksmoothie i kampanj från MSC

Publicerad: 27 januari 2014, 11:36

”Bra recept börjar alltid med blå fisk” är budskapet i en kampanj som ska öka kännedomen om fiskmärkningen MSC.

Ämnen i artikeln:

FuturnitureKampanj

Madeleine Nilsson

madeleine.nilsson@dagensmedia.se


MSC är den internationella standarden för ett välskött och hållbart fiske i hela världen. Nu är målet att öka kännedomen om märkningen och därför genomför MSC en butiks- och utomhuskampanj.

Annonserna lockar bland annat med recept på torsksmoothie och gosegös.

Bakom kampanjen, som går upp idag, står reklambyrån Futurniture.

Arbetsgrupp

Futurniture: Maria Lindroos AD, Björn Wigenius copy, Andreas Slättner original, Nasim Kabiri produktionsledare.

Foto: Roland Persson, matstylist: Emelie Johansson.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev