Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

Torsksmoothie i kampanj från MSC

Publicerad: 27 januari 2014, 11:36
Uppdaterad: 6 december 2015, 12:50

”Bra recept börjar alltid med blå fisk” är budskapet i en kampanj som ska öka kännedomen om fiskmärkningen MSC.


Ämnen i artikeln:

Futurniture

MSC är den internationella standarden för ett välskött och hållbart fiske i hela världen. Nu är målet att öka kännedomen om märkningen och därför genomför MSC en butiks- och utomhuskampanj.

Annonserna lockar bland annat med recept på torsksmoothie och gosegös.

Bakom kampanjen, som går upp idag, står reklambyrån Futurniture.

Arbetsgrupp

Futurniture: Maria Lindroos AD, Björn Wigenius copy, Andreas Slättner original, Nasim Kabiri produktionsledare.

Foto: Roland Persson, matstylist: Emelie Johansson.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Futurniture

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev