Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Torsksmoothie i kampanj från MSC

”Bra recept börjar alltid med blå fisk” är budskapet i en kampanj som ska öka kännedomen om fiskmärkningen MSC.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 27 Januari 2014, 11:36
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:50

Ämnen i artikeln:

Futurniture

MSC är den internationella standarden för ett välskött och hållbart fiske i hela världen. Nu är målet att öka kännedomen om märkningen och därför genomför MSC en butiks- och utomhuskampanj.

Annonserna lockar bland annat med recept på torsksmoothie och gosegös.

Bakom kampanjen, som går upp idag, står reklambyrån Futurniture.

Arbetsgrupp

Futurniture: Maria Lindroos AD, Björn Wigenius copy, Andreas Slättner original, Nasim Kabiri produktionsledare.

Foto: Roland Persson, matstylist: Emelie Johansson.

Ämnen i artikeln:

Futurniture

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.