Think Agency gör global kampanj med Gant

2018-08-08 08:40  

Lanserar kampanjen ”The office challenge” på varumärkets 70 marknader.

För den globala lanseringen av Gants senaste kollektion av skjortor med så kallat Tech Prep, det vill säga tekniska funktioner som förbättrar bekvämligheten, valdes i våras svenska Think Agency som byrå. 

Nu lanserar varumärket och online video-byrån kampanjen ”The office challenge” på Gants 70 marknader. Kampanjen kretsar kring arbetslivet i den nya kontorsmiljön, och de nya möjligheter det medför för plaggen, skriver Think Agency i ett pressmeddelande.

Simon Madeling är vd på Think Agency:

– Med ett innovativt tänk gällande produkt som i sin tur smittar av sig i kommunikationen, är Gant ett fantastisk varumärke att arbeta tillsammans med. Arbetsprocessen mellan oss har möjliggjort hög kvalité med kort time to screen, kommenterar han.

– Think Agency jobbar på ett modernt och skickligt sätt för att skapa effektiv och träffsäker social kommunikation. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och ser fram emot att jobba mer med dem i framtiden, säger Emily Rydin som är Gants globala chef för marknadsföringsprojekt.

Janne Naess

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt