Gå direkt till textinnehållet

Think Agency gör global kampanj med Gant

Think Agency i samarbete med Gant.

Lanserar kampanjen ”The office challenge” på varumärkets 70 marknader.

För den globala lanseringen av Gants senaste kollektion av skjortor med så kallat Tech Prep, det vill säga tekniska funktioner som förbättrar bekvämligheten, valdes i våras svenska Think Agency som byrå. 

Nu lanserar varumärket och online video-byrån kampanjen ”The office challenge” på Gants 70 marknader. Kampanjen kretsar kring arbetslivet i den nya kontorsmiljön, och de nya möjligheter det medför för plaggen, skriver Think Agency i ett pressmeddelande.

Simon Madeling är vd på Think Agency:

– Med ett innovativt tänk gällande produkt som i sin tur smittar av sig i kommunikationen, är Gant ett fantastisk varumärke att arbeta tillsammans med. Arbetsprocessen mellan oss har möjliggjort hög kvalité med kort time to screen, kommenterar han.

– Think Agency jobbar på ett modernt och skickligt sätt för att skapa effektiv och träffsäker social kommunikation. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och ser fram emot att jobba mer med dem i framtiden, säger Emily Rydin som är Gants globala chef för marknadsföringsprojekt.

Publicerad 2018-08-08 06.40Uppdaterad 2018-08-08 08.29

Dela artikeln: