tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Kampanjer

The Phone House tar huvudet ur sanden

Publicerad: 21 februari 2012, 05:51
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:32

I sin nya kampanj fokuserar The Phone House på alla de val som konsumenterna ställs inför, och hur svårt det kan vara att välja operatör.


EH

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se


The Phone House går nu ut i en bred kampanj som går i print, tv, radio, utomhus, butik och pr.

Kampanjen tar avstamp i en KO-undersökning som visar att många konsumenter tycker att det är svårt att jämföra olika mobilabonnemang. I kampanjen vill The Phone House belysa att de hjälpa konsumenterna med dessa jämförelser.

I tv-reklamen som rullas ut i dag så belyses detta med en stuts som vågar ta huvudet ur sanden.

– De flesta har kvar samma operatör länge. Vi vill uppmana folka att se över alla alternativ och inte blunda för dem, säger Jonny Malmlöf, pr-ansvarig på The Phone House, till dagensmedia.se.

Kampanjen är framtagen inhouse med Raring Design som produktionsbyrå.

Reklamfilmen kommer att sändas i TV3, TV6, TV8, TV10, Kanal 5, Kanal 9, MTV och Comedy central fram till 18 mars.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev