Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Synsam välkomnar våren

Publicerad: 26 Mars 2012, 06:22
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:28

I dag går startskottet för Synsams solglasögonkampanj i tv.


Totalt har fyra svartvita kortfilmer spelats in, på vardera 15 sekunder, med Etta James låt "At last" som soundtrack. Temat är Ögongodis och handlar om lansera vårens solglasögon.

Två av dem har premiär i dag – filmerna "Here he comes" och "Talking to me".

– Syftet med filmerna är att stärka Synsams varumärke med fokus på mode och kvalitet, men också att få fler kunder till våra butiker, säger Peter Herte, marknadschef Synsam Sverige, i ett pressmeddelande.

Filmerna kombineras med butikskommunikation, dm, print och digitalt.

Kampanjen är gjord av Msync, Fuentes & Gatby, Magnus Reed och Synsam.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.