Gå direkt till textinnehållet
SökKontaktAnnonsera
Prenumerera

Kampanjer

Synsam kampanjar med världsstjärnor

Synsam kampanjar med Kristofer Hivju, Icona Pop och Helena Christensen. Foto: Pressbild

Icona Pop, Kristofer Hivju och Helena Christensen teamar upp med Synsam i höstens kampanj.


Publicerad 2018-08-09 08:34

Dela artikeln:

I sin nya kampanj samarbetar Synsam med den svenska musikduon Icona Pop, Hollywoodstjärnan Kristofer Hivju och supermodellen Helena Chrisensen.

De fyra ambassadörerna  har filmats i sina respektive hemländer, där bland annat Aino Jawo från Icona Pop tar en löprunda i Hammarby Sjöstad i Stockholm och besöker X-Levels-studion. Kristofer Hivju bjuder in till sina egna hemtrakter i norska Ålesund och Helena Christensen möter upp kamerateamet i Köpenhamn.

– Synsam handlar om så mycket mer än glasögon. Vi vill se till personen bakom, vi tar oss tid och vill verkligen se våra kunders behov och utmaningar. Därför är det väldigt roligt att kunna berätta om samarbetet med de här starka individerna, kommenterar Michael Grimborg, som är koncernmarknadschef på Synsam Group.

Kampanjen kommer att rullas ut den 13 augusti i Sverige, Norge och Danmark.

– Detta är en fortsättning på vår nya strategi vi genomfört de senaste 30 månaderna och som tar oss till nästa nivå i vår kommunikation, kommenterar vd och koncernchef Håkan Lundstedt.

Janne Naess

Bildredaktör, fotograf och reporter

janne.naess@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.