Synsam kampanjar med världsstjärnor

2018-08-09 10:34  
Synsam kampanjar med Kristofer Hivju, Icona Pop och Helena Christensen. Foto: Pressbild

Icona Pop, Kristofer Hivju och Helena Christensen teamar upp med Synsam i höstens kampanj.

I sin nya kampanj samarbetar Synsam med den svenska musikduon Icona Pop, Hollywoodstjärnan Kristofer Hivju och supermodellen Helena Chrisensen.

De fyra ambassadörerna  har filmats i sina respektive hemländer, där bland annat Aino Jawo från Icona Pop tar en löprunda i Hammarby Sjöstad i Stockholm och besöker X-Levels-studion. Kristofer Hivju bjuder in till sina egna hemtrakter i norska Ålesund och Helena Christensen möter upp kamerateamet i Köpenhamn.

– Synsam handlar om så mycket mer än glasögon. Vi vill se till personen bakom, vi tar oss tid och vill verkligen se våra kunders behov och utmaningar. Därför är det väldigt roligt att kunna berätta om samarbetet med de här starka individerna, kommenterar Michael Grimborg, som är koncernmarknadschef på Synsam Group.

Kampanjen kommer att rullas ut den 13 augusti i Sverige, Norge och Danmark.

– Detta är en fortsättning på vår nya strategi vi genomfört de senaste 30 månaderna och som tar oss till nästa nivå i vår kommunikation, kommenterar vd och koncernchef Håkan Lundstedt.

Janne Naess

Kommentarer

Välkommen att säga din mening på Dagens Media.

Principen för våra regler är enkel: visa respekt för de personer vi skriver om och andra läsare som kommenterar artiklarna. Alla kommentarer modereras efter publiceringen av Dagens Media eller av oss anlitad personal.

  Kommentarer

Läs även

Åsikter & debatt