Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag13.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Stinkande reklam från Non Smoking

Publicerad: 22 Augusti 2013, 08:33
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:37

Familjen Pangea står bakom Non Smoking Generations nya kampanj som har fokus på den stinkande tobaksindustrin.


Ämnen i artikeln:

Familjen Pangea

Non Smoking Generation vill få ungdomar att inte testa cigaretter överhuvudtaget. Men eftersom hälsovarningar och ”rökning dödar”-kommunikation, enligt Familjen Pangea, inte fungerar på målgruppen så fick byrån välja ett helt annat spår.

Budskapet lyder därför "Breath by Tobacco Industry" och ska ”visa det dåliga och stinkande med tobaksindustrins påverkan”.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Familjen Pangea

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.