Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Kampanjer

Stilikonen Jeanne Damas frontar Ellos

Publicerad: 20 September 2017, 09:20
Uppdaterad: 20 September 2017, 09:20

Jeanne Damas i Ellos höstkampanj.

Klassiska plagg i fokus när stilikonen Jeanne Damas frontar Ellos kampanj. "Jeanne Damas är en av vår tids coolaste stilikoner", säger Marina Davarinou, vd på Ellos Group.


Ämnen i artikeln:

EllosKampanj

Ellos tar hjälp av stilikonen Jeanne Damas för lyfta klassiska plagg som "varje kvinna behöver i sin garderob" i varumärkets höstkampanj "Iconic essentials".

Tanken med kampanjen är att sätta fokus på ikoniska och klassika plagg i takt med att Ellos ser att modesäsonger blir mer och mer utraderade.

– Vi är riktigt stolta över vår höstkampanj, Ellos Iconic Essentials. Vi vill med kampanjen inspirera alla kvinnor i norden, att bära tidlösa garderobsikoner och guida dem till nya favoriter som underlättar deras vardag och tar fram deras bästa jag. Jeanne Damas som frontar kampanjen är en av vår tids coolaste stilikoner som inspirerar kvinnor världen över med sin stilsäkra vardagslook. Därför föll det sig så naturligt att hon skulle fronta höstkampanjen, vår hyllning till alla Elloskunder i norden, säger Marina Davarinou, vd på Ellos Group, i ett pressmeddelande.

I kampanjfilmerna som släpps imorgon torsdag görs plaggen till huvudrollsinnehavare och blir med glimten i ögat levande och sensuella.

– Ellos Iconic Essentials passar alla tillfällen, alla garderobsikoner som jag bär i kampanjen är plagg som alltid har haft en viktig plats i min garderob. Ellos är ett väldigt relevant livsstilsvarumärke för den moderna kvinnan, då de har allt från tidlösa kläder till inredning för hemmet, säger Jeanne Damas, i ett pressmeddelande.

Hanna Frick

Reporter

hanna.frick@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

EllosKampanj

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev