Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Sofi Fahrman med i Stadiums nya kampanj

Publicerad: 2 April 2014, 04:49
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:42

Under parollen "What’s your distance" lanserar Stadium vårens Running-kampanj med sju profiler som representerar olika löpdistanser.


Ämnen i artikeln:

Stadium

Stadium startar löpvåren med att ställa frågan ”What’s your distance?”. I kampanjen medverkar bland andra modeprofilen Sofi Farhman, radioprofilen Brita Zackari och kortdistanslöparen Irene Eklund.

Stadium vill med kampanjen inspirera fler till att börja löpträna oavsett distans, och samtidigt visa upp vårens löparsortiment.

– Running är en av vårens största och viktigaste kampanjer för oss, och vi är väldigt nöjda med slutresultatet. Vi vill genom frågan ”What’s your distance?” uppmuntra fler att springa oavsett om det är till jobbet, runt kvarteret eller en mil i skogsspåret, säger Ebba Seidlitz, PR-chef på Stadium, i ett pressmeddelande.

Kampanjen som lanseras den 3 april och pågår under fyra veckor kommer även att ha en, än så länge hemlig, underkampanj som lanseras samma dag i sociala medier.

Bakom huvudkampanjen står Stadium Inhouse tillsammans med Adamsky och Art Director Stina Daag.

Andrea Svanberg

Ämnen i artikeln:

Stadium

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.