Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Skanska vann i Cannes

Skanska tog guld i Cannes Corporate Media & TV Award för filmen "We are Skanska".


Publicerad 2012-10-19 13:42
Uppdaterad 2015-12-06 14:07

Ämnen i artikeln:

Skanska

Dela artikeln:

Dagensmedia.se har tidigare skrivit om corporatefilmen "We are Skanska" som blivit nominerad till Cannes Corporate Media & TV Award.

I går vann Skanska ett guld för filmen, som togs fram tillsammans med Forsman & Bodenfors och Edithouse.

– Det är enastående kul. Priset är ytterligare ett kvitto på att konceptet med filmen fungerar. Filmen beskriver Skanskas verksamhet utifrån våra projekt. De flesta känner till oss som byggföretag men inte våra projekt eller vad de bidrar med i samhället, säger Maria Lomholt, varumärkesansvarig för Skanska globalt, i ett pressmeddelande.

Skanska vann guldet i kategorin internkommunikation.

Se filmen här.

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.