Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Ska locka nya medlemmar

Publicerad: 23 Oktober 2012, 06:25
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:07

Naturskyddsföreningen går ut i en kampanj med målet att locka 8 000 nya medlemmar.


Ämnen i artikeln:

Naturskyddsföreningen

”Det finns mycket kvar att kämpa för” är budskapet i kampanjen som ska gå i tv och på bio.

Kampanjen ska bland annat öka antalet medlemmar till 200 000 stycken, från dagens 192 000.

“För att nå dit har vi valt att satsa på det som är föreningens symbol, nämligen pilgrimsfalken”, skriver Naturskyddsföreningens presskontakt Kristoffer Talltorp i ett mejl till dagensmedia.se.

Reklambyrån Sverige har tagit fram filmen i samarbete med Visual Art, regissören Marcus Lundin och producenten Jörgen Lilja, som i sin tur anlitade Fido för att animera falken.Soundtracket utgörs av Umeåbandet Deportees låt ”The doctor in me”.

<iframe src="http://player.vimeo.com/video/45492175" width="442" height="249" frameborder="0" webkitAllowFullScreen mozallowfullscreen allowFullScreen></iframe> <p><a href="http://vimeo.com/45492175">Naturskyddsföreningen - bli medlem för 24 kr/mån</a> from <a href="http://vimeo.com/naturskyddsf">Naturskyddsf&ouml;reningen</a> on <a href="http://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Dagensmedia.se har sökt Erik Eng, marknadschef på Naturskyddsföreningen.

Arbetsgrupp Sverige

Projektledare: Pernilla af Klintberg

Kreatörer: Jon Rönström, Marcus Holmlund

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Naturskyddsföreningen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.