Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

SJ:s nya normbrytande reklamfilm

I dag är det premiär för SJ:s nya reklamkoncept som ska visa upp en mänskligare sida av tåggiganten.

Mikaela Åkerman

Mikaela.Akerman@dagensmedia.se


Publicerad: 01 Mars 2017, 07:39
Uppdaterad: 01 Mars 2017, 08:07

SJ:s nya reklamkoncept.

I en längre intervju med Dagens Media berättar SJ:s kommunikationsdirektör Malou Sjörin och marknadschef Maria Höglund om tågbolagets nya kommunikationskoncept, som tagits fram ihop med TBWA, B-Reel och Pond.

Intervjun går att hitta i det senaste numret av tidningen som kommer ut i dag, första mars.

Du kan också höra SJ-cheferna berätta om strategin för att stärka företagets varumärke i en kortare intervju med Dagens Media här.

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.