Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Situation Sthlm visar annan sida

Publicerad: 19 Mars 2012, 10:03
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:29

Ingo tar upp homoäktenskap, grafitti och hundbajs i sin första kampanj för Situation Stockholm.


Ämnen i artikeln:

Ingo

Situation Sthlm började jobba med Ingo i början av året. Nu är det dags för första kampanjen tillsammans.

Kampanjen kommer att gå utomhus i Stockholm med start denna vecka.

I kampanjen används Sitaution Sthlms omslag för att visa olika sidor av vad som händer i Stockholm. Devisen är "Hur vill vi ha det?".

– Vi vill med kampanjen ”Hur vill vi ha det” visa att Situation Sthlm skriver om staden, om händelser och människor som påverkar Stockholm, att tidningen berör många fler ämnen än de hemlösas situation. Situation Sthlm är en bred kultur och samhällstidskrift med Stockholm i fokus, säger Ulf Stolt, chefredaktör på Situation Sthlm, i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Situation Sthlm: Ulf Stolt, Pia Stolt.

Art director: Richard Baynham.

Art director: Timo Orre

CD: Björn Ståhl

Projektledare: Kristian Florell

Fotograf: Jens Andersson, Skarp Agent.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Ingo

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.