Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Silf korar Sveriges bästa förhandlare

Publicerad: 9 Mars 2011, 09:07
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:18

Creative Republic får ansvaret att lyfta fram Sveriges Inköps- och Logistikförbund. Byrån kickstartar med en kampanj för att utse Sveriges bästa förhandlare.


Under hösten höll Sveriges Inköps- och Logistikförbund, Silf, en mindre pitch om ny reklambyrå.

Valet föll på Creative Republic, som nu drar igång en kampanj som syftar till att få fler att upptäcka Silf och deras utbildningar inom inköp, logistik och juridik.

– Tanken med kampanjen är att lyfta fram förhandlingen. Många ser det som något fult, men det handlar ju om att göra båda parterna nöjda, säger Cesar Sierra, projektledare och copywriter på Creative Republic.

– Silf vill få fram det här, och stiftar ett pris för Sveriges bästa förhandlare.

Kampanjen "Sveriges bästa förhandlare 2011", som rullar i affärspress och på webben, kommer att pågå under våren för att sedan kulminera i de så kallade "Silf-dagarna" på Grand Hotel, där vinnaren presenteras.

– Personen vinner 10 000 kronor, och kommer sedan att lyftas fram i olika sammanhang.

Arbetsgrupp

John Skarin, Creative Director och strateg

Cesar Sierra, Copywriter och projektledare

Ardalan Samimi

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.