Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

”Seven days of unboxing” – ny kampanj från Samsung

Samsung släpper varje dag en ny reklamfilm på temat ”Seven days of unboxing”.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 18 Februari 2016, 12:18
Uppdaterad: 19 Februari 2016, 06:17

Ämnen i artikeln:

SamsungDDB Stockholm

Hittills har tre filmer släpps i reklamfilmsserien, signerad DDB Stockholm. I online-filmerna får olika karaktärer packa upp den nya modellen av Samsung Galaxy, och sedan förmedla till tittarna vad de sett.

Hittills har filmer med en 5-åring, en lama och en isskulptör släppts.

 Idag släpps den fjärde filmen som visar hur en metallkonstnär tolkar innehållet. Tillsammans ska reklamfilmsserien bjuda på olika ledtrådar om hur den nya mobiltelefonen kan se ut.

– Intresset för tech-produkter har idag störst momentum precis innan lansering, när det är som störst hemlighetsmakeri. Men det finns inget som säger att vi inte kan visa den för några utvalda, och sedan låta dem förmedla vad de sett, säger Adam Fors, nordisk marknadschef på Samsung, i ett pressmeddelande.

Den nya telefonen ska avtäckas officiellt i Barcelona den 21 februari.

Ämnen i artikeln:

SamsungDDB Stockholm

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.