Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag20.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Se Sebran bli dumpad i ny kampanj

Publicerad: 7 Maj 2015, 10:47
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:02

I Synoptiks nya reklamfilm blottar Sebran sitt kärleksliv för tittarna.


Ämnen i artikeln:

Synoptik

Det var för ett år sen som karäktären "Sebran" lanserades i Synoptiks kommunikation. Nu följer glasögonkedjan upp kampanjen med ännu en film.

Den här gången söker "Sebran" efter svar på varför han blivit dumpad av sin flickvän.

– Han har hittills hållit sig till sin butik, men nu tyckte vi att det var dags att han får kliva ut ur butiken, vilket ger filmerna en annan dimension. Nu får vi följa med i Sebrans privatliv och bland annat ta del av konsekvenserna av hans passion för Synoptik, säger Lottie Funck Ekelund, marknadsdirektör för Synoptik, till Dagens Media.

Synoptik samarbetar med reklambyrån Garbergs, och Giant & Toys. Mediebyrå är Carat.

Filmerna kommer att visas i TV4, SBS och MTG:s kanaler samt på Youtube och Facebook från och med 11 maj.

Anna Döhmers

jon.demred@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Synoptik

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.