Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Kampanjer

Schlagerveteraner frontar Unibet

Spelbolaget Unibet drar igång ett samarbete med bloggarna Michael Karlsson och Patrik Norgren.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se


Publicerad: 27 Januari 2014, 07:32
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:50

Ämnen i artikeln:

Unibet

Michael Karlsson och Patrik Norgren har sedan ungefär tio år tillbaka bevakat schlagerfestivalen, bland annat via sin blogg schlagerturnen.se.

I år blir duon ansikte utåt för Unibet. Tillsammans ska Michael Karlsson och Patrik Norgren bevaka schlagerfestivalen för Unibets räkning, samt synas i spelbolagets reklam.

– Samarbetet med Micke och Patrik är en viktig del i vår satsning på nöjesodds. Intresset för att spela på annat än sport har vuxit sig allt starkare och genom Micke och Patrik förstärker vi vår expertis inom schlagerns värld samtidigt som vi låter svenska folket komma ännu närmare musikfesten, säger Jonas Nilsson, pressansvarig på Unibet, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

Unibet

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.