Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag25.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Sas kampanjar med tidtabell

Publicerad: 21 Maj 2012, 12:56
Uppdaterad: 6 December 2015, 14:21

Sas berättar i en kampanj att flygbolaget har ”Sveriges bästa tidtabell”. Bakom kampanjen står CP+B.


Ämnen i artikeln:

SASCP B Europe

Devisen baseras på insikten att Sas har flest inrikesavgångar av alla flygbolag i Sverige. Nu släpps tre nya reklamfilmer på temat, och kampanjen rullar även i print och online.

Filmerna bygger på att det är avgörande att kunna planera – och planera om – sin dag.

- Livet är fullt av oförutsedda händelser och även om vi gärna vill tro att vi själva styr över vår tid, händer det hela tiden saker som gör att vi behöver ändra uppgjorda planer, säger Ulf Hermansson-Samell, marknadschef på Sas Sverige, i ett pressmeddelande.

Arbetsgrupp

Kund - SAS

Ulf Hermansson-Samell

Johan Åhlén

Katja Ek-Henriksson

Ulrika Strallhofer

Byrå - CP+B

Creative Director: Jonas Wittenmark

Creative Director: Tobias Carlson

Head of Integrated Production: Magnus Rösman

Art Director: Kristoffer Gandsager

Copywriter: Annica Brinck

Business Director: Therese Olander

Sr Integrated Producer: Annika Andreasson

Final Art: Petter Brink

Produktionsbolag - Esteban

Producent: Olof Barr

Regissör: Markus Ernerot

Regissör: Alexander Brügge

Musik: Epedemic Sound

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

SASCP B Europe

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.