Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Kampanjer

Samsung väljer Jernhusen media

Publicerad: 5 Juli 2013, 06:52
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:05

Samsung rullar ut sin sommarkampanj på landets centralstationer för att skapa buzz kring modellen Galaxy S4.


Ämnen i artikeln:

Samsung

Samsungs sommarkampanj som pågår fram till den 4 augusti omfattar produktdemonstrationer och tävlingar som knyter till Galaxy S4:s huvudbudskap ”Life Companion”

Det kommer exempelvis finnas ett speciellt helgprogram med träning och hälsa som tema där besökare kommer få en veckas gratisträning på gym.

Att man valt att förlägga kampanjen på centralstationerna beror på de stora flöden av människor som rör sig där. På de tre största centralstationerna passerar varje dag i genomsnitt 367 000 personer.

– Vi är glada att Samsung åter igen har valt Jernhusen Media och våra centralstationer. Nöjda kunder som köper igen är det bästa betyget för våra produkter, säger Regina Pettersson, säljchef på Jernhusen Media som är en del av Jernhusen som äger centralstationerna.

De står bakom kampanjen:

Campaign Manager: Matilda Järnblad

Kampanjens namn: Samsung Galaxy Studio

Genomförs under perioden: 20 maj – 31 december

Ansvarig byrå: Retailbyrån WorkShop

Helen Preutz

Ämnen i artikeln:

Samsung

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.